2011. február 9., szerda

coffee table Slasher és a Sátán bébidollja

A kilences terv szerint a Bava lexikont szerettem volna magamévá tenni, de még én sem vagyok akkora horrorsznob, hogy háromszáz dollárt kiperkáljak érte. Végül egy szintén gazdagon illusztrált, de jóval szerényebb árcédulával rendelkező slasher könyvre esett a választás, IDE kattintva kaphatunk belőle egy alapos ízelítőt.


Ami a vele érkezett SATAN'S BABY DOLL-t illeti, másfél évnyi hezitálás áll a beszerzése mögött (előzmény), de ez most nem érdekes, inkább vessünk egy pillantást a film olasz vhs borítójára:
Ha közelebbről megnézzük, akkor a jobb oldalon egy Csing-dinasztia korabeli ruhába szakszerűen felöltöztetett  jiang shi-t láthatunk természetes pozíciójában (kinyújtott kar, ugrásra készen) :
A jiang shi nem más, mint a kínai ugráló vámpír, az ENCOUNTERS OF THE SPOOKY KIND és a MR.VAMPIRE főszereplője. A kérdés adott: hogyan keveredett egy 1982-es olasz szexhorrorba egy hopping vampire? És mit csináltak vele a forgatás után - csak úgy szabadjára engedték Róma utcáin, vagy visszaszállították Hong Kongba?

Update: lehet, hogy nem figyeltem eléggé, de a SATAN'S BABY DOLL-ban nem leltem jiang shi-re. Csalódásomat, szokás szerint, italba folytom. Józan állapotban megírt recenzióm ITT.