Fiatalasszony az "Éhes Szellemek Fesztiválján" vásárol egy zöld vázát, amelynek lakója - egy nyálkás, őszhajú inkubus - még aznap éjjel meghágja a nőt. Az afférnak a hirtelen hazatérő férj vet véget, széttöri a vázát, letépi saját arcáról a bőrt (!) és kiveti magát az emeletről. Az időközben áldott állapotba került feleség hamarosan szintén szörnyethal, de ez nem akadályozza meg abban, hogy a temetésén megszülje ördögi gyermekét. A szertartást vezető taoista papnak sikerül lezárni a koporsót, figyelmeztetvén a hozzátartozókat: a nő és férje korántsem fejezték be földi pályafutásukat. Ez az első húsz perc.
'83 a gong tau éve a kínai mozinaptár szerint: SEEDING OF A GHOST, BOXER'S OMEN, POSSESSED, BLACK MAGIC WITH BUDDHA, OBSESSED, THE RAPE AFTER, RED SPELL SPELLS RED... A rémreneszánszt a HK-ban is nagy sikerrel futó, speciális effektusokra építkező amerikai horrorok provokálták ki: THE HOWLING, THE THING, POLTERGEIST, THE EVIL DEAD. Ezekkel kellett felvennie a versenyt szegény DEVIL FETUS-nak is, amibe annyi f/x-et pakoltak a producerek, amennyit csak elbírt a bankszámla. A zenén viszont sikerült spórolni, az ugyanis lopott anyag, de az első és utolsó fél óra hisztérikus tempója segít, hogy kritikai érzékünkön felülkerekedjék a naiv rácsodálkozás: te jó ég, ez a fazon kettészakadt és kijött belőle valaki!
A kínai horror princípiuma a taoizmus, ez adja meg azt a sajátos ízt, ami üdítőleg tud hatni a didaktikusabb amerikai modellek után, még akkor is, ha nem vagyunk teljesen tisztában a keleti bölcseletek sötét oldalával. A ceremóniák, amulettek és ráolvasások kavalkádja kinetikusabb, mint a vasárnapi istentisztelet - az Ördögűző elmehet a pokolba, én a Taoistára szavazok!