A filmszakos, civilben megszállott kukkoló Giulio rendszeresen a szemközti házban lakó bombázót fürkészi. Egy este sztriptíz helyett gyilkosság történik a lány lakásában. A nyomok a sarki videótékába vezetnek, ahol az utóbbi időben igen kelendővé váltak a Hitchcock-klasszikusok dvdéi...
Argento első egész estés tévéfilmje egy ízléssel elkészített, szerethető tisztelgés Hitch és saját maga előtt, amolyan diétás NONHOSONNO egy vasárnap délutánra. A dolog túl szolíd és barátságos, néha kifejezett tévéfilm hangulattal bír (dehát az is), nem is fog levenni a lábáról senkit, aki OPERA féle killingmachine-ra vágyik. Az "ultramodern" CARDPLAYER után a DO YOU LIKE esetlen, de kedves figuráival visszavisz a KILENCFARKÚ MACSKA megboldogult békeidejébe, Torino annyira szép ebben a filmben, hogy a turisztikai hivatal össze tudna belőle ollózni egy reklámszpotot.
Csak az az átkozott angol szinkron... Vajon mi értelme van egy olasz televíziónak készült, olasz színészekkel forgatott produkciót angolul felvenni, majd olyan utószinkront tenni rá, amiben majdnem mindenki erős brit (?) akcentussal beszél, és olyan döbbenetes mondatok hangoznak el, mint "I have an alibi as big as a house"? Ha annyira el akarják adni külföldre, akkor készítsenek hozzá angol dubot a forgatás után, a színészeket hagyják beszélni italiano, mert ez így elég ciki 2005-ben.
Csak az az átkozott angol szinkron... Vajon mi értelme van egy olasz televíziónak készült, olasz színészekkel forgatott produkciót angolul felvenni, majd olyan utószinkront tenni rá, amiben majdnem mindenki erős brit (?) akcentussal beszél, és olyan döbbenetes mondatok hangoznak el, mint "I have an alibi as big as a house"? Ha annyira el akarják adni külföldre, akkor készítsenek hozzá angol dubot a forgatás után, a színészeket hagyják beszélni italiano, mert ez így elég ciki 2005-ben.
Egy el nem készült tévésorozat pilot-epizódjának szánt szösszenetet voyeur tematikája miatt szerzői műnek tekinthetjük, nem nehéz a vézna Giulióban meglátni magát a maestrót, aki mást sem csinált az utóbbi majd negyven évben, mint álmaiban leselkedett, filmre vette, mi pedig megnéztük.